niedziela, 31 lipca 2011

Zakupy

Nie mogłam doczekać się aż mój blog zacznie żyć, więc ...pierwszy niedoskonały post :D
Ponieważ niebawem wybieram się na ślub i wesele, musiałam dokonać pewnych zakupów.
Nie lubię kupować ubrań pod presją wydarzenia, a ponieważ jestem kobietą o pełnych kształtach nie jest mi łatwo wybrać ubrania, w którym nie wyglądałabym jak własna babcia. Nie chcę zaczynać swoich wpisów od narzekań, więc przejdę do przyjemności.
Udało mi się kupić sukienkę, w której czuję się wygodnie, swobodnie i elegancko (zdjęcie zamieszczę gdy ogarnę się z obrabianiem ).  Bardzo istotnym elementem jest tu kolor, pudrowego różu...
W sieciowej Drogerii Natura zobaczyłam cienie z firmy KOBO Professional.
Paletkę magnetyczną duo nr 402 FEEL ALIVE i już wiem w jakich kolorach będzie mój strój na uroczystość :D. Dodatkową inspiracją był makijaż modelki :D

                                                              Zdjęcie ze strony: http://www.koboprofessional.pl/kobo.html
Teraz będę usilnie pracować nad moją wersją tego makijażu :D

1 komentarz:

  1. och, kuszą cienie kobo... kuszą :) buziak i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń