poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Kremy do rąk o zapachu kokosu

Ponieważ dość długo przymierzałam się do stworzenia bloga to i pomysłów mam sporo... to też i wpisów będzie przybywało.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat kremów do rąk o zapachu kokosu. 

1. Krem do rąk Joanna Collection seria Sweet Fantasy kokos
Zdjęcie ze strony: http://www.sklepjoanna.pl

Pojemność : 75g
Producent obiecuje słodką ucztę dla zmysłów oraz zmniejszenie uczucia suchości i wygładzenie skóry rąk.
Ponieważ borykam się z dość suchą skórą na dłoniach, a przy tym nie specjalnie lubię gdy kremy do rąk pozostawiają na skórze tłusty film, szukam więc kosmetyków, które szybko się wchłaniają i jednocześnie dają zadowalające nawilżenie. Nie potrzebuję jednak aby krem wygładzam mi skórę.


Dla mnie krem nie nawilża może jakoś spektakularnie, ale zadowalająco, szybko się wchłania i cudownie pachnie. Cena w sklepie internetowym: http://www.sklepjoanna.pl/ 5,25 (bez kosztów przesyłki) Ceny
w sklepie stacjonarnym niestety nie pamiętam.

2. Ziaj Krem do rąk, seria kokosowa

                                                      Zdjęcie ze strony: http://www.ziaja-sklep.pl

Pojemność: 80 ml
Obietnica producenta:
Działanie:
- aktywnie pielęgnuje skórę narażoną na częsty kontakt z detergentami, wrażliwą na wiatr, mróz i zmiany temperatury
- regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium
- wyraźnie zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni
- wzmacnia paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania

kokosowa terapia skóry
lipidy z orzecha kokosowego – podobne do substancji zawartych w skórze, zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry.
olej Canola – bogaty w fitosterole i tokoferole, odżywia i zmiękcza naskórek, posiada naturalny system autooksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.

kokosowa terapia zmysłów
zapach mleczka kokosowego – zapewnia przyjemne uczucie świeżości i podnosi komfort stosowania.

Tyle producent. Moje wrażenie: szybko się wchłania, ma dość przyjemną konsystencję, nawilża, lecz tak jak wcześniej omówiony jego kolega, bez spektakularnych efektów lecz zadowalająco. Moja skóra nie wymaga widocznej regeneracji ani zmiękczania w związku z czym efektów nie zauważyłam. Co do wpływu kremu na stan paznokci- niestety nie zauważyłam znaczącej poprawy stanu moich paznokci, a właśnie w okresie używania tego kremu miałam dość duże problemy z rozdwajaniem i łamliwością.

I teraz przechodzimy do kwestii dla mnie najważniejszej: zapach. Gdy w sklepie otworzyłam opakowanie zapach bardzo mi się spodobał, natomiast gdy zaczęłam regularnie używać tego kremu niestety zapach mnie odstraszał.  Nie była to obiecywana terapia dla zmysłów lecz katowanie moich zmysłów chemią o bliżej nie określonym zapachu, może czasem przypominającym kokos. W związku z tym używanie tego kremu stało się dla mnie strasznie męczące. 
Ponieważ mniej więcej w okresie używania tego produktu rozpoczęłam swoją "Akcję denko" więc z zaciśniętymi zębami czekałam na koniec opakowania używając jednocześnie innych kremów o mniej intensywnym zapachu.
Cena tego produktu w sklepie internetowym http://www.ziaja-sklep.pl  5,50 (bez kosztów przesyłki) niestety ceny sklepowej jak w poprzednim przypadku nie pamiętam.

Podsumowując: Oba te produkty jak dla mnie są do siebie podobne jeśli chodzi o przedział cenowy, jak również właściwości pielęgnacyjne. 
Nie są to produkty wysokopółkowe w związku z czym uważam, że co mają robić robią. Natomiast jeśli chodzi o zapach, zdecydowanie i bezkonkurencyjnie wygrywa krem Firmy Joanna Collection.
Czy kupiłabym ponownie te produkty?? 
Ziaja: zdecydowanie nie. Joanna: kupię jako odmianę i będę używać naprzemiennie z innym kremem




1 komentarz:

  1. kochana, ten krem do rąk z Joanny wygląda cudownie :D chyba się na niego skusze, fajnie, że podałaś stronkę :) buziak!

    OdpowiedzUsuń