środa, 14 września 2011

Co mnie zaskoczyło w AVON ? - recenzja

Witam,

Dziś bez dłuższych wstępów...
AVON - muszę przyznać, że podchodzę do kosmetyków tej firmy z dużym dystansem.
Jakoś pozostał mi uraz z przeszłości. Na pewno formuły wielu kosmetyków na dzień dzisiejszy się zmieniły, poprawiły, jednak nie jest łatwo zmienić stare urazy...
Nawet ja czasem ulegam pokusie kolorowego katalogu ;)

Tym razem skorzystałam z promocji i wśród kilku innych produktów kupiłam :




NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA Z WITAMINĄ C DO SKÓREK I PAZNOKCI, pojemność 15 ml

Ponieważ należę do grona osób, które mają problem z suchymi skórkami, każdy pomocnik w walce i ładny wygląd dłoni mile widziany.
I tu proszę.... mała tubka z pomarańczową substancją...

Odżywka ma postać żelu, dość wodnistego (przy nieostrożnej aplikacji może "spłynąć" z palca) z zatopionymi drobnymi "kuleczkami", które przy użyciu ulegają roztarciu (na zdjęciu: pomarańczowa smuga)



Używam tej odżywki od 18.08.2011, (początkowo trzy razy dziennie). Aplikacja okazałą się dość przyjemna. Delikatny zapach z cytrusową nutą jest dodatkowym atutem.
Oczywiście wszystkie problemy nie przeszły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Jednak skórki są w zdecydowanie lepszej kondycji, a same paznokcie odzyskały zdrowy wygląd (którego od dawna im brakowało).
Nie jestem pewna czy produkt ten nie jest wycofywany ze sprzedaży, ponieważ w ostatnim katalogu go nie znalazłam. Jeśli będzie dostępny (najlepiej w promocji) chętnie go kupię :).

Witam wszystkich nowych czytelników i zachęcam do komentowania wpisów.



W przygotowaniu : kulinarnie, czyli przepis na ciasto ze śliwkami oraz może jeszcze coś dla łasuchów ;)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz