poniedziałek, 31 października 2011

Bardzo małe zakupy


Witajcie,
Dziś bardzo małe zakupy- może to nie towary pierwszej potrzeby, ale jak widać skromnie, bo wszystko co jest mi potrzebne mam. 
Kupiłam sobie jednak peeling Bielendy, bo jak widać było wcześniej posiadam już Masło do ciała z tej serii i krem do twarzy a chciałam poużywać tych kosmetyków w zestawie. Od dziś zaczynam test spodziewajcie się więc recenzji gdy tylko skończę :D.
Kolejne dwa produkty to 
Pasta do zębów- nowy pomysł blend-a-med. Na pierwszy rzut oka widoczny jest stosunek wielkości tubki do ceny (75 ml za 10,27, gdzie blend-a-med herbal complete 7 za 125 ml kosztuje 10, 25) ale zobaczymy.
Następne produkty to Zestaw podróżny z serii Cztery Pory Roku.
W skład zestawu wchodzą:
1. Żel pod prysznic nawilżający z ekstraktem z aloesu o fajnym brzoskwiniowym zapachu, pojemność 50 ml
2. Płyn dwufazowy do demakijażu oczu, pojemność 50 ml


3. Balsam do ciała w piance, o działaniu intensywnie nawilżającym. Zawiera ekstrakty owocowe z malin, czarnych jagód i wiśni,  pojemność 50 ml
Wszystkie produkty zapakowane w przezroczystą kosmetyczkę foliową zapinaną na zatrzaskę. 
Oczywiście wypróbuję wszystkie te produkty w najbliższych dniach, muszę sprawdzić czy są skuteczne oraz czy płyn do oczu sprawuje się tak jak powinien i czy nie uczula. Nie chciałabym testować tego podczas wyjazdu. Moje wielkie zainteresowanie wzbudził balsam w piance. Cena całego zestawu : 15,99 w Carrefour. Opakowania płynu dwufazowego oraz żelu pod prysznic można wykorzystać po zużyciu. 

Jak widać nie ma tego zbyt wiele. 
Jestem teraz na etapie poszukiwania podkładu i mam już pewnego faworyta - ale wszystko w swoim czasie ;D
Zachęcam do komentowania, może mieliście okazję już próbować tych produktów chętnie posłucham waszych opinii.
Tymczasem miłych jesiennych wieczorów
Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz