sobota, 8 października 2011

BIOVAX - kilka słów o szamponie i odżywce do włosów tłustych

Witajcie,
Zanim rozpocznę recenzję tytułowych produktów, muszę podzielić się z Wami pewnym spostrzeżeniem.
Strasznie miło jest mi zaobserwować w statystykach blogu odwiedziny. Jako osoba początkująca w tej dziedzinie nie ukrywam, że jest to źródło mojej ekscytacji. Niestety ponieważ ilość dostępnych blogów o podobnej tematyce jest ogromna, częstość odwiedzin nie bywa powalająca. Tym niemniej jest mi ogromnie miło,  że jednak czasem ktoś poświęci kilka minut aby poczytać co też mam do powiedzenia nie tylko w kwestii kosmetyków.
Również ilość komentarzy jest, co tu dużo mówić -znikoma, bardzo trudno jest mi wyjść na przeciw oczekiwaniom osób, które mnie odwiedzają. W związku z tym nadal będę publikować wpisy co jakiś czas dokonując pewnych modyfikacji.
Tym czasem do rzeczy : :)


O produktach do włosów firmy L'biotica wypowiadało się bardzo wiele osób. Na stronach internetowych oraz na YT można znaleźć wiele recenzji tych produktów. Postanowiłam i ja dorzucić kilka słów na ich temat.
Posiadam szampon i odżywkę do włosów przetłuszczających.
SZAMPON pojemność 200 ml intensywnie regenerujący, 100 % ekstrakt z henny i biosiarka
Informacja od producenta:



Moja opinia:
Opakowanie - tradycyjne, dość wygodne w użyciu.
 Pojemność 200 ml - w stosunku do ceny niestety ta pojemność wydaje mi się zbyt mała (w regularnej sprzedaży ok 20-25 zło w zależności od sklepu. Ja kupiłam w promocji za 10 zł).
Nie często zmieniam szampony lub odżywki ponieważ dobranie odpowiedniego produktu często bywa poprzedzone nieprzyjemnymi dla mnie poszukiwaniami. Więc gdy już znajdę odpowiedni produkt zwykle się go trzymam. Muszę przyznać, że tym razem szampon okazał się bardzo przyjemny już od pierwszego użycia. Również zapach jest dla mnie dość przyjemny (oczywiście to kwestia bardzo osobista). 
Niestety nie zauważyłam poprawy jeśli chodzi o działanie. Tampo w jakim moje włosy się przetłuszczają jest identyczne, jak po innych szamponach dedykowanych do włosów przetłuszczających się.
Mam jednak inną obserwację - wydaje mi się, że od kiedy użyłam tego szamponu w połączeniu z odżywką włosy znacznie mniej mi wypadają. 
Obecnie już nie posiadam szamponu (zużyłam) i aby zaobserwować działania innego produktu odstawiłam również odżywkę. Wydaje mi się jednak, że powrócę jednak ponownie do tego duetu aby sprawdzić czy faktycznie zmniejszyło się wypadanie moich włosów.
ODŻYWKA
Informacja od producenta:




Opakowanie 250 ml, jak widać na zdjęciu forma słoiczka. Nuta zapachowa identyczna jak szampon. 

Moja opinia:
W przypadku odżywki cena ok. 20 zł nie jest dla mnie tak rażąca ponieważ może z powodu konsystencji zużywa się on znacznie wolniej. Jak widać na fotografii odżywki została mi jeszcze spora ilość, w momencie gdy szamponu nie mam już wcale. Muszę zwrócić uwagę, że odżywkę stosowałam co drugie mycie, ponieważ nie zawsze jestem w stanie wygospodarować 20 minut na to aby zastosować się do wskazań producenta.

Ogólnie oba te produkty uważam za bardzo udane i tak jak wcześniej już wspomniałam przy najbliższej okazji (promocji) kupię sobie szampon i poobserwuję ten duet jeszcze przez dłuższy czas.
Jeśli coś się zmieni na pewno Was o tym poinformuję.

Dziękuję za poświęcony mi czas, zapraszam do komentowania również wcześniejszych postów. 
Pozdrawiam cieplutko 
Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz