poniedziałek, 10 października 2011

Niewielkie zakupy - trochę koloru w jesienny dzień :)

Witajcie,

Czy to nam się podoba czy nie, jesień rozgościła się na dobre. Wiatr, chłód i brak słońca raczej nie dodają energii. Mam mało czasu ostatnio na zakupy, więc gdy tylko nadarzyła się okazja skorzystałam z wielką przyjemnością.



Już od dawna miałam ochotę na serię kosmetyków Bielendy Czarna Oliwka.
To seria nawilżająca i natłuszczająca zawierająca:  Witaminą A+E oraz Kwasy Omega 3+6 i ekstrakt z liści oliwnych.
Udało mi się kupić:
Krem dzień/noc nawilżająco-natłuszczający z naturalnym filtrem UV
Masło do ciała nawilżająco-natłuszczające przeznaczone do skóry bardzo suchej z tendencją do utraty wilgoci.(cena w Rossmann 11,99)
Wiem, że w skład serii wchodzi również peeling niestety nie udało mi się go kupić ale będę polować.
Ponieważ posiadam jeszcze inne produkty więc na recenzję przyjdzie Wam nieco poczekać. Inaczej sprawa będzie miała się z kolejnymi produktami:

Róż w musie Manhattan  odcień 39D APRICOT, pojemność 7g





Posiadam już róż z firmy Manhattan ale w kamieniu, ponieważ sięgnęłam już dna postanowiłam kupić coś nowego. Niestety prawdopodobnie ta firma wycofała się z różów w kamieniu.
Nie było też zbyt dużego wyboru w odcieniach (dostępne tylko dwa) jednak myślę, że ten który wybrałam będzie dla mnie odpowiedni. Dużą zaletą jest wykończenie tego różu, nazwałabym je kremowo satynowym, bez drobinek i myślę, że efekt będzie bardzo naturalny.
Kolejny produkt

Pomadka do ust Maxfactor, odcień Burnt Caramel 745



Jest to trochę zakup w ciemno, mam nadzieję, że pomadka okaże się trafiona ponieważ bardzo podoba mi się kolor. Na moich ustach wygląda bardzo naturalnie podbijając nieco ich naturalny kolor. Zapach może wydać się chemiczny (chociaż mnie się podoba) po nałożeniu na usta już go nie czuję.

Tyle moich zakupów, jak mówiłam jest tego niewiele. Jeśli ktoś z Was miał jakiś z tych produktów, zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami.
Nie dajcie się jesieni, życzę tylko dobrego nastroju mimo niepogody.
Pa

2 komentarze:

  1. Elfeno, mnie też urzekł ten kolor i ogólnie z zakupu jestem zadowolona, więcej w Ulubieńcach miesiąca gdy jeszcze poużywam ;D, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń