wtorek, 13 grudnia 2011

Dziś filmowo :)

Jak wspomniałam w poprzednim poście, chciałabym nieco zmienić formułę tego bloga. Chcę, żeby stał się faktycznym światem kobiety, w którym rozmawia się nie tylko o kosmetykach i ubraniach, ale czasem o czymś więcej... o rzeczach, które poruszają emocje. 
Długo się zastanawiałam, czy mieszać wątki kosmetyczne z filmowymi i z książkami, które aktualnie czytam. Początkowo moim zamiarem było pisać tylko o kosmetykach, ale dziś już wiem, że chciałabym podzielić się z Wami moimi ulubionymi książkami, filmami i wszystkim co w danym momencie mnie poruszy, urzeknie.
No to wyszedł wstępik ;D ale co tam...


Dziś chcę przybliżyć Wam jeden z filmów, które bardzo lubię, mianowicie film pt. ELEGIA 





Reżyserem jest kobieta (co chyba nie ma wielkiego znaczenia - a może jednak?):  Isabel Coixet, natomiast w rolach głównych jak widać: Penelope Cruz i Ben Kingsley.
Kiedyś rozmawiałam ze znajomym na temat tego filmu, zapytał mnie: O czym on jest? i wtedy się zastanowiłam. Na pierwszy rzut oka to chyba musiałabym powiedzieć, że to romans ale dla mnie to film o emocjach, silnych, powodujących zafiksowanie, może trochę o zaślepieniu.


Z ubolewaniem muszę przyznać, że film bardzo szybko "przeleciał" przez nasze kina i oglądałam go w domu, jednak może to dobrze - mogłam spokojnie celebrować to co działo się między bohaterami.
Po pewnym czasie dowiedziałam się, że jest to ekranizacją powieści Philipa Rotha "Konające Zwierzę".  Niestety stan biblioteki został zafałszowany - książka jest na stanie tylko nikt nie wie na której półce. Mam jednak nadzieję, że w okresie przedświątecznym dane mi będzie ją zdobyć  i może znajdę chwilkę na powtórne oglądnięcie filmu. 
Przyznam Wam się również do tego, że doceniłam urodę Penelope Cruz dopiero po przyjrzeniu jej się w tym obrazie. 


Lubię wracać do tego filmu, najlepiej samotnie - zawsze zasiadam do niego jakbym oglądała go pierwszy raz.


Czy Wy macie takie filmy lub książki do których wracacie w takich chwilach tylko dla Was ? A może ktoś oglądał ten film lub czytał książkę? Podzielcie się proszę swoimi opiniami. 
Pozdrawiam, Renata 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz