niedziela, 4 grudnia 2011

Dziś mała pisanina....

Witajcie,

Postanowiłam rozpocząć dietę w celu zgubienia zbędnych kilogramów, jak również w celu zmiany nawyków żywieniowych. Aby mieć w jednym miejscu wszystkie zebrane przeze mnie informacje, spostrzeżenia oraz przepisy stworzyłam specjalną zakładkę aby nie mieszać wątku diety ze sprawami kosmetycznymi, ubraniami itp.  Wyszperane przepisy oraz ich zdjęcia prawdopodobnie będę umieszczać na stronie głównej.
Jestem miłośnikiem dobrego jedzenia, dlatego nie zadowolę się pierwszym lepszym posiłkiem light aby tylko zbić ilość kalorii.
Chętnie poczytam Wasze spostrzeżenia oraz zerknę na zaproponowane przez Was przepisy. Zachęcam do komentowania. 

PS. Wybaczcie mi, ponieważ to mój pierwszy blog przeoczyłam ustawienie, które uniemożliwiało pozostawianie wpisów osobom niezarejestrowanym. Ta przeszkoda została już usunięta, czekam na Wasze wpisy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz