środa, 14 grudnia 2011

Dziś paskowo :)

Witajcie,
Dziś chcę Wam pokazać biżuterię którą ostatnio bardzo polubiłam i zdobycz TK MAXX
Pierwsza niepozorna bransoletka z H&M - kupiłam ją chyba gdzieś w październiku i zapomniałam o niej, ostatnio wpadła mi w ręce i nie mogę się z nią rozstać.



Chcę Wam jeszcze pokazać co wyszperałam w TK MAXX. Prześliczny pasek, chciałam na zdjęciach uchwycić jego kolor i prawie się udało :)








A tak całkiem na marginesie, muszę się przyznać, że od kilku lat jakoś nie specjalnie odczuwam atmosferę nadchodzących świąt. Dziewczyna na blogach i YT pokazują stroiki, ozdoby świąteczne, a ja nadal nie wiem jak będą wyglądały moje stoiki, nawet nie wiem co upiekę na święta. Nie wiem, może za dużo w reklamach tych "świąt". Muzyka, która zwykle kojarzyła się z domową atmosferą teraz stała się tłem do reklamy sieci telefonicznych itp. To nie jest pierwszy rok, kiedy nie czuję, że idą Święta.
Może ktoś z Was też tak ma? Powiedzcie czy Święta są dla Was czasem przyjemności ?
Hop, hop.... jest tam kto po drugiej stronie kabelka odezwijcie się czasem ? 
Pozdrawiam, Renata 

2 komentarze:

  1. Ja też w ogóle nie czuję świąt.Tym bardziej,że te święta będą najgorsze,bo moje pierwsze święta bez bliskiej mi osoby.
    A co do pasku,bardzo podoba mi się ten drugi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie bransoletki. Nie dziwię, się, że nie możesz jej zdjąć ;)
    Z atmosfera świąteczną mam tak samo.

    OdpowiedzUsuń