sobota, 10 grudnia 2011

Energetyzujący peeling do mycia twarzy 35+

Witajcie,

Pomyślałam, że już czas przedstawić Wam pewien produkt. Jak po tytule można się zorientować mowa o Energetyzującym Peelingu do mycia twarzy 35+  AA, firmy OCEANIC, pojemność 200 ml




Obietnica producenta:




Moja ocena:


Opakowanie: bardzo wygodne, pompka ułatwia dozowanie produktu.

Nie posiada SLES.  Zawiera d-pantenol, działający łagodząco.
Sam produkt ma konsystencję gęstego, kremowego mleczka do mycia z  drobinkami przypominającymi ziarenka piasku (na zdjęciu powyżej widać nieco osadzone na ściance drobinki).
Produkt posiada delikatny zapach, niestety nie jestem w stanie go nazwać.  Po zaaplikowaniu na twarz i myciu wodą zapach nie jest już wyczuwalny.
Jak widać peeling jest dedykowany dla osób w wieku od 30 do 40 roku życia, do codziennego stosowania.
Ja nie używam tego produktu codziennie ponieważ uważam, że nie muszę codziennie peelingować twarzy, nawet delikatnymi preparatami.
Mam dość suchą skórę i mimo zapewnień producenta po użyciu tego peelingu odczuwam lekkie ściągnięcie (muszę jednak dodać, że czasem po przemyciu skóry samą wodą z kranu mam podobne odczucia)
Ponieważ nie używam go codziennie uważam, że jest dość wydajny, nawet gdybym zdecydowała się na częstsze użycie myślę, że pojemność 200 ml jak na myjący produkt do twarzy to i tak dość sporo.
Ponieważ do demakijażu stosuję inne produkty zanim zmyję twarz wodą, ciężko mi stwierdzić, czy poradziłby sobie gdybym użyła tylko tego peelingu.

Podsumowując: mnie bardzo spodobał się ten peeling, używam go chętnie i dość regularnie. Nie powoduje podrażnienia skóry, drobinki pobudzają krążenie i powodują, że skóra jest lepiej ukrwiona.

Niestety z moich obserwacji zauważyłam, że nie wszystkie sklepy posiadają tę serię kosmetyków AA. Ostatnio widziałam je w sieci Natura. Zawsze możecie też dokonać zakupu w firmowym sklepie Kosmetyki AA. (obecnie cena tego produktu 17 zł niestety najniższe koszty przesyłki 11 zł, chyba że planujecie większe zakupy)

Nadal zachęcam do komentowania wpisów, chętnie dowiem się o czym chciałybyście poczytać na moim blogu. 
Pozdrawiam Wszystkich, Renata ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz