niedziela, 11 grudnia 2011

Nowy produkt....

Witajcie,
Kilka dni temu pytałam Was o dobry środek do ochrony włosów przy stylizacjach prostownicą, suszarką itd. ogólnie mówiąc przy użyciu wysokiej temperatury.
Niestety nikt nie zdecydował się podzielić ze mną swoją opinią, szkoda...
Postanowiłam zaryzykować i wypróbować dostępne środki.
Oto mój pierwszy  zakup:



Wybrałam Spray do stylizacji- chroniący przed wysoką temperaturą do 220 stopni Schwarzkopf Taft
Nie wiem o tym produkcie totalnie nic (na czytanie na forach nie miałam ostatnio czasu) .
Wg obietnicy producenta produkt nie skleja włosów, oraz zapobiega puszeniu się do 24 h. 
Przeznaczony jest do stylizacji przy użyciu lokówki, prostownicy oraz suszarki. 
Tyle producent - jeśli chodzi o moje odczucia, potrzebuję nieco czasu na przetestowanie produktu, ale jeśli tylko wyrobię sobie opinię na pewno podzielę się nią z Wami. 

Życzę wszystkim spokojniej niedzieli. Pozdrawiam Renata 

PS. Na dole strony, znajdziecie ciekawe linki, będą to adresy mailowe sklepów internetowych o których wspominam w swoich postach oraz inne które uznam za ciekawe. Mam nadzieję, że skorzystacie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz