niedziela, 22 stycznia 2012

Na kłopoty....zakupy :)

Witajcie,
Tak, tak.... wybrałam się do Rossmana i kupiłam sobie kilka rzeczy. Penie niektórzy powiedzą, że mało - wierzcie mi kusiło znacznie więcej, ale jestem wytrwała w moim projekcie denko - skończyło się więc skromnie :)
A teraz do rzeczy...

1. SERUM MODELUJĄCE Z EFEKTEM POWIĘKSZENIA I PODNOSZENIA BIUSTU, Bielenda


Nie spodziewam się po tym produkcie cudów, ponieważ jednak mam do zgubienia kilka kilogramów nie chciałabym szukać swojego biustu w pasie... a w pewnym wieku grawitacja zaczyna być jakby mocniejsza ;). Traktuję ten produkt jako wspomagacza do ćwiczeń i diety. Mam zamiar stosować produkt zgodnie z zaleceniem na opakowaniu przez 4 tygodnie - więc recenzji spodziewajcie się dopiero w  tym terminie.

2. ALTERRA CELLULITE antycellulitowy olejek do skóry, brzoskwinia i pomarańcza, pojemność 100 ml.

Dla wielbicieli zapachów cytrusowych (czyli kogoś takiego jak ja) to gratka. Na to tyle.

2. TUSZ DO RZĘS MAXFACTOR  2000 CALORIE



No sama nie wiem... ale sprawdzę. Szukam tuszu wydłużającego, nie przepadam za efektem pogrubiającym. 
Miałam już tusze z MaxFactora i chętnie wracam do tych produktów, ale takiej szczoty jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

4. SUCHY SZAMPON ISANE HAIR, 


Tak, tak... zdecydowałam się na Isane ponieważ nie ma co ukrywać cena przystępna (9,99 zł), a ponieważ nie miałam jeszcze takiego produktu więc na próbę, żeby wyrobić sobie zdanie wystarczy. 

I to byłoby na tyle... 
Może miałyście któryś z tych produktów i możecie powiedzieć o nich kilka słów, zachęcam.
Pozdrawiam, Renata

2 komentarze:

  1. Witaj Renato :)
    Cieszę się że zaglądasz i chciałam Ci pwoiedzieć, że parowar to super rzecz. Polecam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soallino kiedyś zostawiłabym sprawę jak jest. Stwierdziła, że skoro przerwała znajomość jej sprawa, a teraz domagałabym się wyjaśnień! Tyle Waszego wspólnego czasu, zaangażowania i co? Wiatr ma rozwiać? Czasem ludzie się gubią, od tego jest przyjaciel, by ich wyciągnąć z dołka... Weź wino i idź do niej! Żądaj wręcz spowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń