niedziela, 1 stycznia 2012

Nowym Rokiem - Nowym Krokiem

Witajcie 1 stycznia 2012 :)

Nie wiem jak Wy, ale mnie szykuje się bardzo ciekawy rok i to właściwie od samego początku :D
Mam również kilka postanowień noworocznych, które bardzo chciałabym zrealizować i to nie tylko te związane z pracą zawodową, ale również dotyczące mojego blogowania oraz "gospodarowania" kosmetykami.
Pierwszy dzień Nowego Roku rozpoczęłam od porządków w kosmetykach pielęgnacyjnych.
To jedno z moich postanowień, zanim nie zużyję widocznych na zdjęciach kosmetyków nie kupię niczego nowego :).
Będzie mi bardzo ciężko z częścią tych produktów, ponieważ są to w większości rzeczy, które nie przypadły mi do gustu.


Co też znalazło się w moim koszyczku ?

Dwa dezodoranty NIVEA z serii Pure & Natural
1. o zapachu jaśminu
2. o zapachu lotosu
Oba kupione w wakacje jako zastępstwo w zamian za zapomniany dezodorant którego akurat używałam.
3. Żel do mycia twarzy Mineral Flowers - niezbyt trafione opakowanie oraz nie mój zapach
4. Adidas for women anti-perspirant - chyba najszybciej go skończę bo nie ma wiele ;)
5. Woda toaletowa BLUE WAVE - "podobny" do Cool Water ;) - taki tam sobie nie przemyślany zakup
6. Woda toaletowa Adidas - lubię ten zapach, niestety zawieruszył mi się ale nie ma go wiele ;D
7. i 8 oraz 9. Seria  Czarna OliwkaWygładzający Peeling do ciała, Masło do Ciała, Krem (na jego temat już pisałam) resztę produktów - wpis niebawem
10. Maseczka nawilżająca do twarzy Les Cosmetiques - raczej do twarzy nie dam rady użyć
11. Owocowy Krem do rąk i paznokci Exclusive Cosmetics, owocowy
12 Bielenda - Termoaktywny koncentrat Antycellulit- w pierwszym podejściu chyba mnie uczulił, po dość długiej przerwie postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę aby dokładnie sprawdzić czy się nie myliłam
13 AA Wrażliwa Natura, przeciwzmarszczkowo-nawilżający krem na dzień 30+ - kupiony latem nie specjalnie przypadł mi do gustu, jednak zrobię kolejne podejście.

No i proszę wyszło 13 produktów, ale co tam nie jestem przesądna.
Co do reszty postanowień Noworocznych:
-chciałabym przychodzić do Was bardziej regularnie z coraz ciekawszymi (mam nadzieję) wpisami
- poprawić jakość zdjęć, głównie przedstawiających kolory
- może zaproponować stylizację ubrań

A czy Wy macie jakieś postanowienia noworoczne ? zapraszam do podzielenia się nimi w komentarzach ;D
pozdrawiam po raz pierwszy w Nowym Roku, Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz