wtorek, 3 stycznia 2012

Odpoczynek...

Witajcie trzeciego dnia Nowego Roku,

Przez psikusa jaki spłatał nam Stary Rok osoby nie mogące iść na urlop w grudniu nie miały zbyt wiele odpoczynku. Ja właśnie zaliczam się do tego grona, to też nie czuję się zbyt wypoczęta i zrelaksowana. Gdy czytałam wpisy osób, które spędziły Sylwestra podobnie jak ja - w domowym zaciszu, zdałam sobie sprawę, że zakończenie roku było dla mnie jednoznaczne z zakończeniem zamieszania związanego z porządkami, zakupami itp...Ponieważ Nowy Rok zapowiada się dla mnie bardzo pracowicie, wiele spraw wymaga zakończenia, pojawiają się również nowe perspektywy, każda chwila aby złapać trochę dystansu jest dobra.
Bardzo miło jest spędzić czas czytając ciekawe artykuły oraz popijając ulubioną herbatkę ;D

Jak herbatka owocowa to Biofix - propozycja 6 kompozycji smakowych 
-  żurawina
- dzika róża
- poziomka
- malina
- wieloowocowa
- wiśnia
Czyli dla każdego coś do wyboru po 10 szt z każdego ze smaków.

Natomiast jeśli gazeta - to Zwierciadło. Na zdjęciu numer styczniowy z  Agatą Kuleszą na okładce, wewnątrz rozmowa Katarzyny Olkowicz z aktorką. Coraz bardziej lubię tę Panią, Wg mnie jest w niej siła i energia i determinacja, skupienie. Z wywiadu dowiedziałam się o poważnych filmach i rolach, o takich tytułach o których pewnie nie będą mówić bez przerwy w telewizji, nachalnie zapowiadając ich emisję. 
Jest też sporo innych artykułów - nie wszystkie już przeczytałam. 
Więc ja zabieram się do lektury i popijania herbatki a Was zapraszam do odwiedzenia mojego blogu, może podzielenia się Waszymi ulubionymi tytułami czasopism?
Zachęcam do komentowania i wpisywania się na listę obserwatorów. 
Pozdrawiam Was Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz