poniedziałek, 30 stycznia 2012

Promocyjne zakupy w AVON

Witajcie,
Dziś chciałabym pokazać Wam moje zakupy za Avon. Część to zakupy "zapasowe" natomiast intrygujący jest dla mnie krem do twarzy... ale od początku.


Dwa produkty, które kupiłam sobie "na zapas" to:
Foot Works. Produkt mi odpowiada, ma konsystencję gęstego żelu, podobnego do peelingów cukrowych. Nie jest to nie wiadomo co, ale bardzo podoba mi się zapach.
Kolejny produkt to : Tropikalny krem do rąk i skórek z masłem shea 75 ml, seria Planet Spa. Bardzo treściwy krem, używam go na noc i moje dłonie a zwłaszcza skórki mają się znacznie lepiej. Dość dobrze się wchłania, ma dość charakterystyczny zapach, który mnie przypadł do gustu.

Kolejny produkt po którym spodziewam się podobnych właściwości jak po scubie z cynamonem i pomarańczą to Peeling do stóp Limonka i Mięta,  pojemność 75 ml, seria Foot Works. - Tego produktu jeszcze nie miałam, bardzo ładnie pachnie.
Kolejny jest Krem zmiękczający zrogowaciały naskórek na łokcie i pięty, 75 ml, seria Planet Spa.  Zapach identyczny z kremem do rąk - właściwości ? muszę przetestować.

Największym zaskoczeniem dla mnie jest Mus pielęgnacyjny do twarzy z masłem shea, seria Planet Spa, 75 ml.
 Zaskoczeniem dla mnie była konsystencja i metaliczno-biały kolor. Krem ładnie i szybko się wchłania. Zapach ma podobny jak wyżej wspomniany krem do rąk (i reszta kosmetyków). Czy spełni moje oczekiwania? zobaczymy.

Chciałam uchwycić dla Was tę zaskakującą konsystencję - udało się tylko tak :/
Wszystkie zakupy zrobione w promocji, stąd decyzja o zakupach na zapas.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i zapraszam do kolejnych wizyt i do komentowania.
Pozdrawiam, Renata

3 komentarze:

  1. Uwielbiałam z AVONu korzenny krem do stóp. Jaki on miał aromat...!!! Zrobiłam zapas, który się niestety już skończył i dawno go nie produkują :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mus pielęgnacyjny - muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W nowym katalogu chyba jest w promocji ;)

      Usuń