piątek, 30 marca 2012

KISSBOX Marzec 2012

Witajcie bo pewnej przerwie!!!

Dawno mnie tu nie było... Cieszę się, że jednak ktoś zaglądał.
Dla mnie był to koszmarny marzec. Tyle rzeczy się wydarzyło, że wystarczyłoby co najmniej na jeszcze trzy życiorysy...
Ale ja nie o tym.

Dziś chciałabym przedstawić Wam zawartość Marcowego KissBox.
Nie wiem, może już Wszyscy wiedzą co w nich jest, bo przyznam, że trochę trzeba się było naczekać od momentu złożenia zamówienia (ponad miesiąc) i już straciłam nadzieję, że coś przyjdzie.
Ale jest, dotarł szczęśliwie, i....?



Oto cała zawartość tajemniczego pudełka...
Teraz szczegóły w fotkach:)
1.

2.
Nr 18, kolor Glossy Candy

3.
4.
5.

posiadam w nr 052

Ja jestem zadowolona z zawartości tego pudełka, na kolejne się nie zapisałam, ponieważ chciałam się dowiedzieć czy to które dostanę mi się spodoba.
Lubię markę IsaDora i jestem bardzo ciekawa tych produktów.
Jestem też zadowolona z różu - chętnie wypróbuję, chociaż nie jestem pewna czy kolor będzie dla mnie odpowiedni i pigmentacja wydaje się dość słaba. (Kolor w rzeczywistości jest słabszy niż na zdjęciu)
Niestety w najbliższym czasie nie wypróbuję, błyszczyków ponieważ nie chcę ich otwierać - używam teraz czegoś innego co chciałabym zużyć do końca zgodnie z ideą projektu denko (nie chcę aby błyszczyki straciły datę ważności).

Jeśli znacie te produkty i macie ochotę podzielić się swoimi opiniami zapraszam do komentowania

Buziaczki.... ;), Renata

6 komentarzy:

  1. Ja również jestem zadowolona z pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,6854965,Letnia_promocja_IsaDora.html
    zobaczcie to

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.groszki.pl/groszki/1,95942,6854965,Letnia_promocja_IsaDora.html 3 produkty są przeterminowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyglądają na zepsute, są szczelnie zamknięte i nie mają oznak starych kosmetyków, ale pewne fakty trochę niepokoją.

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że chyba się nie skuszę na kolejne pudełeczka, bo to już nie pierwsze kontrowersje wokół zawartości tych pudełek i kolejny raz chodzi o markę IsaDora, (może firma również powinna pomyśleć nad tym czy nie robi sobie krzywdy takimi działaniami), pozdrawiam Wszystkich zaglądających

    OdpowiedzUsuń