wtorek, 6 marca 2012

Z Rossmanowej gazetki ;)

Witajcie,

Dziś chcę Wam przedstawić kilka produktów, na które skusiłam się po przejrzeniu gazetki z Rossmana.

Nie ma tego zbyt wiele, głównie dlatego, że staram się nie kupować kosmetyków, które nie będą mi przydatne.
W moim koszyku znalazły się:
1. Krem BB z Garnier, ja posiadam w odcieniu 02, SPF 15 cena : 14,99 zł

Po recenzjach kremów BB jakie widziałam na YT pomyślałam, że może nie trzeba sprowadzać ich z zagranicy skoro mamy na naszym rynku gotowy produkt.
Muszę przyznać, że mnie osobiście bardzo podoba się ten produkt.
Jest świetną alternatywą dla podkładu, oczywiście nie dla osób które szukają mocnego krycia.
Ładnie wyrównuje kolor skóry twarzy, ma bardzo fajny efekt rozświetlenia (muszę przyznać, że gdy go użyłam dostałam kilka komplementów że jakoś "wiosenne wyglądam").
Będę obserwować ten produkt i na pewno przyjdę do Was z dłuższą recenzją za jakiś czas.

2. Maseczki Bielenda Avocado, nawilżające, cena 3,19zł /szt.

3. Płyn micelarny Perfecta Oczyszczanie, do każdego typu cery , cena: 9,99 zł -
 będzie osobna recenzja tego produktu gdy zużyję całe opakowanie, które wcześniej sobie kupiłam. Ponieważ jednak pojawiła się promocja, zdecydowałam się na zakup zapasu (co sugeruje, że mi się podoba).

4. Gąbka Calypso, cena : 4,99 zł -  przy zakupie opakowania zawierającego 2 szt. otrzymałam gratis trzecią gąbkę.

5. I teraz "Król" tych zakupów: Peeling pod prysznic Biała czekolada i wanilia, 200 ml. cena: 5,45 zł
Wersja limitowana

Jeszcze nie użyłam tego produktu, ale delektuję się jego zapachem. Szukałam w swoim Rossmanie żelu pod prysznic lub balsamu o tej linii zapachowej, niestety chyba nie ma.

Wydaje mi się, że jeśli ktoś z Was był również miałby ochotę na któryś z produktów, sądzę, że ciągle są jeszcze dostępne w promocji. Gazetka obowiązuje od 29.02.2012

A może, ktoś z Was korzystał już tych produktów i zechciałby w komentarzach podzielić się swoimi opiniami, zapraszam,
Pozdrawiam, Renata 

1 komentarz:

  1. Rózne opinie słysząłam o tym pilingu, czekam na Twoją rezenzję :)

    OdpowiedzUsuń