piątek, 6 kwietnia 2012

GlossyBox kwiecień 2012



Witajcie,
Dziś kolejne pudełko  tym razem GLOSSYBOX.
Ostatni post dotyczący KissBox wzbudził Wasze ogromne zainteresowanie.
Zapraszam więc do poczytania...

1.
 2.

3. Produkt pełnowymiarowy



Kolor jaki mnie się dostał jest hmm.... bardzo wyraźni ;D (nie polecam całować po umalowaniu się tą szminką, chyba, że chcecie pozostawić na kimś ślad ;))
4.

 Masło bardzo ładnie pachnie, zapachnie (oczywiście dla mnie) i zapach utrzymuje się ok. 30 min.
5.

6. Dodatek, pudełeczko na siedmiodniową kurację




Tak oto prezentuje się kwietniowe pudełko.

To moje drugie pudełko GlossyBox.
Wiem z posta dotyczącego pudełeczka Kiss Box, że pomysł otrzymywania próbek kosmetyków bez możliwości ich wybrania wzbudza wiele emocji. Nie każdy ma ochotę wydawać pieniądze i kupować przysłowiowego "Kota w worku". Ja po zastanowieniu się nie zdecyduję się już na Kiss Boxa ponieważ uważam, że pomysłodawcy projektu nie podchodzą do abonentów poważnie, przekazując produkty wzbudzające wątpliwości co do daty ich przydatności do użycia. Natomiast sama idea i pomysł podoba mi się i na pewno będę zamawiać GlossyBox ponieważ dotychczas z dwóch otrzymanych pudełek tylko jeden produkt nie trafił w moje potrzeby (szampon do włosów farbowanych)

 Niebawem możecie spodziewać się recenzji kosmetyków których próbki otrzymałam.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zaglądania. Renata


2 komentarze:

  1. Może powinnam się zastanowić na tą "Aqua slim" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem... jestem sceptyczna jeśli chodzi o takie "wspomagacze" mam mieszane uczucia co do tego czy go wypróbować

      Usuń