piątek, 25 maja 2012

Peeling do ciała Wanilia Yves Rocher - recenzja

Witam,

Dziś chciałam przedstawić Wam moją opinię na temat Peelingu do ciała Wanilia, cena ok 40 zł za pełnowymiarowe opakowanie - 200 ml. 






Przy okazji ostatnich zakupów w Yves Rocher trafiłam na 50 ml próbkę tego kosmetyku.
Według informacji uzyskanej na stronie internetowej (tutaj)

"Kremowy peeling do ciała z zawartością naturalnych drobinek złuszczających uwalnia skórę od zanieczyszczeń i martwych komórek. Skóra jest cudownie gładka, jak nowa.Składniki pochodzenia roślinnego: wanilia Bourbon pochodząca z upraw biologicznych, proszek z pestek oliwek i moreli ? złuszcza skórę nie wysuszając jej, masło karite bio, olejek ze słodkich migdałów, żel z aloesu bio."






Moje zdanie na temat produktu:

+  kremowa konsystencja,
+ dość duża wydajność,
+ estetyczne, przyjemne opakowanie, (próbkę otrzymać można w plastikowym słoiczku, łatwo wydostaje się produkt z opakowania)


- zapach nie nie posiada nawet nuty waniliowej, ciężko mi określić co przypomina
- drobinki są zbyt delikatne i w zasadzie nie czuję rezultatu jakiego spodziewać się można po użyciu tego rodzaju produktu,
- niestety, po użyciu tego produktu mam wrażenie ściągnięcia i wysuszenia skóry.

Ogólnie cieszę się, że mogłam wypróbować ten produkt w formie próbki. Na pewno nie zdecyduję się na zakup większego opakowania, bardzo ostrożnie będę też podchodzić do produktów z serii Waniliowej.


Pozdrawiam Was serdecznie, zapraszam do komentowania i do obserwowania mojego bloga,
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz