niedziela, 6 maja 2012

Szybko, słodko....

Witajcie,

Dziś ponownie kulinarnie. Lubię gotować.
Mam na kanale YouTube zapisanych kilka kanałów kulinarnych i czasem coś mnie zaintryguje.
Dziś były to Łaciate muffiny z toffi :) z kanału Moje ciasto




Moje nie wyszły zbytnio łaciate, i zamiast toffi użyłam krówek (nie wiem jak zachowuje się toffi ale  krówki były trochę ciężkie i w niektórych opadły na dno).

Przepis:

1/2 kostki margaryny Kasia
1,5 szklanki mąk + jedna łyżeczka
2 łyżeczki proszku do pieczenia
3/4 szklanki cukru
1/2 szklanki mleka
2 jajka
1 łyżeczka kakao
szczypta soli
12 cukierków toffi

Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia. Rozpuszczamy w rondelku margarynę Kasię odstawiamy do przestygnięcia.
Jajka, mleko i sól mieszamy trzepaczką. Przelewamy do naczynia z mąką, dodajemy rozpuszczoną Kasię.
Całość miksujemy do połączenia składników (niezbyt długo). Ciasto dzielimy na 2 równe części. Do jednej dodajemy łyżeczkę mąki do drugiej łyżeczkę kakao.
Piec w temperaturze 180 stopni ok. 20 minut. (w moim przypadku było to ok 40 minut).

Życzę wszystkim smacznego, oraz miłego nadchodzącego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz