wtorek, 19 czerwca 2012

Projekt denko czerwiec 2012

Witajcie,
Dziś postanowiłam, że czas na projekt denko.
Opakowania się zbierają i zbierają... a z wielką przyjemnością się ich pozbędę, żeby ciągle nie przekładać ich z miejsca na miejsce.


Nie ma tego zbyt wiele i nie o wszystkich produktach będę się rozpisywać.
Zacznę od produktów do mycia:



1. Odżywczy żel pod prysznic  DOVE, Masło shea i wanili, pojemność 250 ml.


Lubię zapach tego kosmetyku, chociaż wiem, że nie każdemu może przypaść do gustu. Wanilii wprawdzie nie wyczuwam a jak naprawdę pachnie masło shea nie mam pojęcia, ale zapach tego kosmetyku bardzo mi odpowiada.
Konsystencja kremowa, gęsta przez co produkt jest dość wydajny.
Robi co ma robić - czyli myje przy tym nie wysusza mi skóry przez co jest bardzo przyjemny w użyciu.
Na pewno wrócę do tego kosmetyku na zimę jeśli oczywiście tania zapachowa pozostanie.


2. Żel pod prysznic  AVON seria Naturals, Owoc granatu i mango, pojemność 200 ml.
Podobnie jak poprzedni produkt robi co ma robić - czyli myje.
Na pewno większość z Was wie, że jest to jeden z kilku produktów w tej linii zapachowej (mam balsam i mgiełkę do ciała). Tu jednak pojawia się odwieczny problem: najszybciej zużywa się żel pod prysznic, mimo, że balsamu i mgiełki używam równie często dla wzmocnienia zapachu. W związku z czym żel powinien być przynajmniej o 50 ml większy (to taka moja mała petycja do producentów)
Zapach jak dla mnie super! Na lato idealnie się nadaje.
Przy kolejnej promocji na całą serię kupię sobie - żel w podwójnej ilości ;).

Kolejne są kremy do rąk:


3. Krem do rąk i paznokci, Kamill, miałam wersję mini 30 ml,


Tego produktu nie muszę nikomu przestawiać. Jak na razie kremy Kamill są moimi ulubionymi.
Dobrze nawilżają, szybko się wchłaniają, nie pozostawiają tłustej warstwy. Mam również wrażenie, że moje paznokcie są w trochę lepszej kondycji.
Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie opakowanie po tym kremie w projekcie denko bo będę do niego wracać.

4. Tropikalny krem do rąk i skórek z masłem shea.AVON seria SPA, pojemność 17 ml.

Pewnie już pisałam o tym - lubię specyficzny zapach tego kosmetyku. (Nie radzę jednak kupować w ciemno, lepiej powąchać przed zakupem jeśli będzie okazja).
 Uważam, że bardzo przyjemnie nawilża dłonie, nie wchłania się jednak tak szybko jak jego poprzednik w związku z tym najlepiej używać go na noc.
Na pewno za jakiś czas ponownie wrócę do tego produktu (chyba, że go wycofają).

Przy kolejnych dwu produktach zatrzymam się nieco dłużej, ponieważ używałam ich pierwszy raz i chciałabym podzielić się z Wami moim zdaniem.



5. Dezodorant antyperspirant SORAYA Fresh 24 godziny w kulce, pojemność 50 ml


Sięgnęłam po ten produkt z ciekawości. I ogólnie jestem zadowolona, jednak wydaje mi się, że spotkałam się już z lepszymi produktami.

Zapach: świeży, przyjemny. Nadaje się do używania z perfumami ponieważ nie ma natarczywego przebijającego zapachu.
Trwałość: odświeża powiedzmy na 5-8 godzin. jeśli upały nie są zbyt wielkie.
Raczej nie sięgnę po ten produkt ponownie przy tak wielkiej ilości dostępnych na rynku antyperspirantów.


6. Szampon ziołowy do włosów tłustych FILOMED, z mydlnicą lekarską, 250 ml 

Oto ulotka dla zainteresowanych:

Ponieważ od kilku miesięcy borykam się z wypadającymi włosami (teraz już znacznie mniej głównie dzięki zasłudze serii Seboradin), sięgnęłam po kolejny szampon, który ma zmniejszać ich wypadanie. To taka moja kuracja wspomagająca.
Szampon bardzo fanie się pieni, nadaje włosom połysk.
Wady: dla estetów może kolor chociaż ja porównałabym go do ciemnego bursztynu, oraz zapach - jako szampon ziołowy  pachnie zielskiem.
Jeśli o mnie chodzi wybaczam mu te drobne wady i mam już kolejną butelkę tego produktu.

To wszystkie produkty w projekcie denko czerwiec 2012, na pewno niebawem pojawią się kolejne ponieważ ostro wzięłam się za swoją szafkę z kosmetykami ;D.
Pozdrawiam Was serdecznie w te gorące dni i zapraszam do komentowania.
Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz