czwartek, 7 czerwca 2012

Rene Furterer NATURIA szampon do stosowania na sucho - czyli recenzja pierwszego produktu z Glossy Box

Witajcie,

Trochę tych pudełeczek przyszło czas najwyższy na recenzję.



Rene Furterer NATURIA szampon do stosowania na sucho 


W pudełeczku Glossy Box otrzymaliśmy opakowanie o pojemności 75 ml.
Szampon do stosowania na sucho należy wstrząsnąć przed użyciem. Następnie z odległości 30 cm spryskać szamponem włosy, a następnie dokładnie wyszczotkować, do momentu usunięcia talku.

Oczekiwany efekt:
Włosy odzyskują świeżość i lekkość.

Moja ocena:

Fajnie było poużywać tego produktu. Mam pewne porównanie z "suchymi" szamponami z innych firm (recenzje w najbliższym czasie). Nie wiem jakie byłoby moje zdanie gdyby to było moje pierwsze zetknięcie  z produktem tego rodzaju, ale muszę przyznać, że nie jestem oszołomiona.
 Włosy są odświeżone i właściwie na tym koniec.
Mówiąc krótko - jeśli miałabym kupić sobie "suchy" szampon na pewno nie sięgnęłabym po ten produkt. Wybrałabym coś znacznie tańszego  co oprócz samego odświeżenia włosów ma ładniejszy zapach i lekko unosi włosy u nasady dzięki czemu łatwiej ułożyć fryzurę.
150 ml tego produktu ma kosztować 79 zł.


Mam nadzieję, że  macie długi weekend i możecie sobie pozwolić na odpoczynek, pozdrawiam serdecznie i zapraszam  do odwiedzin, Renata :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz