piątek, 27 lipca 2012

L'OCCITANE KREM DO STÓP - kolejny produkt z Glossy Box

Witajcie,

W ten piątkowy wieczór pomyślałam, że czas na recenzję próbki kremu do stóp L'occitane, który otrzymałam w majowym Glossy Box.


Info ze strony BossyBox:

"Krem do stóp:
Zawiera antyseptyczny, oczyszczający olejek z lawendy oraz przeciwzapalny wyciąg z arniki, który redukuje podrażnienia i zaczerwienienia. Odświeżająca mięta chłodzi stopy." (http://www.glossybox.pl/loccitane-maslo-shea)

Bardzo sceptycznie podchodziłam do tego produktu.

Teraz może szczegóły:
+ fajne opakowanie, można wykorzystać produkt prawie maksymalnie (dzięki charakterystycznie elastycznemu opakowaniu), minimalizm jeśli chodzi o wygląd opakowania,
+ bardzo szybko się wchłania,
+ daje przyjemnie uczucie chłodzenia,
+ zwykle używałam produktu na noc, rano widoczny efekt zadbanych wypielęgnowanych stóp.
+ dość przyjemny zapach (nienachalny, odświeżający)

- cena w stosunku do wielkości produktu (Uważam, że jak na krem do stóp produkt jest dość drogi : 30 ml za 29,90 natomiast 150 ml to wydatek 89 zł:

Po zużyciu otrzymanej próbki muszę się przyznać, że zastanawiałam się nad kupnem pełnowymiarowego produktu. Jednak uznałam, że jest dość sporo produktów na rynku, w znacznie mniejszej cenie, które spełnią moje oczekiwania w równie zadowalający sposób.
Nie mam problemów ze stopami wymagających specjalnych produktów, więc trudno mi powiedzieć jak krem sprawowałby się na bardziej "wymagających" stopach.

Cena bardzo mnie odstrasza, ale jeśli nadarzy się okazyjna cena, na pewno kupię sobie ten produkt bo ogólnie byłam z niego bardzo zadowolona. 
W sklepie L,OCCITANE może pojawi się kusząca promocja?

Przy okazji chciałabym podzielić się pewnym spostrzeżeniem na temat idei Glossy Box.
Bardzo nie podoba mi się, że po okresie dłuższym niż miesiąc po otrzymaniu pudełka nie mogę ocenić testowanego produktu. 
Przecież po otrzymaniu pudełeczka nie rzucam wszystkich używanych kosmetyków po to aby w trakcie miesiąca wypróbować te, które dostałam. Otrzymane próbki "czekają" na swoją kolej. 
Nadal otrzymuję produkty z Glossy Box jednak zaniechałam umieszczania zdjęć i postów po kolejnych dostawach ponieważ na wielu blogach oraz kanałach na YT umieszczane są wyczerpujące opisy pudełeczek.

Na jutro mam dla Was w przygotowaniu kolejny projekt denko na zakończenie lipca :).
Zapraszam do odwiedzania mojego bloga i pozostawiania komentarzy.

Leniwego weekendu, Soallina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz