sobota, 14 lipca 2012

Na słodko ;D

Witajcie,

Podobno od przybytku głowa nie boli...

13 w piątek, w ten lipcowy dzień jakoś tak leniwie i raczej praca nie była moim najlepszym przyjacielem ;D.
Powiedzmy sobie prawdę, tak gdzieś od połowy dnia zaczęłam się zastanawiam: może coś bym upiekła?

Pojawiły się jagody, więc miałam ogromną ochotę na coś z jagodami.
Mijały godziny, minuty... a ja ciągle nie mogłam wybrać: muffiny z jagodami czy sernik ?

W drodze do domu zapadła decyzja : i muffiny (przecież jest ich tylko 12) i sernik jeśli upiekę z połowy składników na małą blaszkę będzie w sam raz ;D




I proszę :


Co prawda nie wiem jak ja odmierzałam składniki bo zamiast 12 wyszło 24 ale co tam... ;D

I jakoś tak dziwnie zabrakło jagód do sernika, pomyślałam więc, że nadadzą się również wiśnie z ogrodu ;D





A dziś rano ....








Miłego dnia wszystkim,
Renata 

2 komentarze:

  1. Oj, ale zazdroszczę tych owocowych pyszności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że serniczek bez owoców będzie równie smaczny :)
    więc polecam na deser ;D

    OdpowiedzUsuń