środa, 11 lipca 2012

Wakacje... książki i filmy...

Witajcie,

Dziś książkowo, filmowo trochę może wakacyjnie :).
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale w wakacje czas biegnie jakoś wolniej.
 Mimo tego, że ja właściwie nie mam jeszcze urlopu i ciągle muszę wstawać do pracy to jakoś tak na więcej rzeczy mam czas.
Ostatnio postanowiłam nadrobić nieco zaległości czytelniczych, chociaż zaczęło się od pochmurnego popołudnie i filmu...




Tak, tak... chodzi o Millenium: Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet.
Tym razem wersja ze Szwecji... Nie amerykańska (którą również widziałam).
Dla niezorientowanych Szwedzi zekranizowali wszystkie trzy części trylogii Millenium.
Film uważam za świetny.
Teraz przyszedł czas na książkę, właśnie zabrałam się za czytanie pierwszej części. Mam nadzieję, że mnie wciągnie :)



Jeśli ktoś czytał lub widział film chętnie przeczytam Wasze opinie.
Pozdrawiam wakacyjnie, Renata

2 komentarze:

  1. Kochana, ta książka leży u mnie już rok i jakos nie mogę sie zabrać. Zaczynam za tydzień jak odbiorę, więc idziemy razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno w grupie raźniej ;D
      Ja już zaczęłam, ale tempo mam ślimacze ;D

      Usuń