piątek, 30 listopada 2012

Piąteczkowo :)

Witajcie,

Dziś zafundowałam sobie spokojny piątek czyli urlop w pracy.
Niepośpieszne śniadanko, kawka, blogi...
I nawet miałam czas na zrobienie kilku fotek do obecnego i przyszłych postów... niestety wykorzystałam już swój limit miejsca na foty (posiadaczki bloga na blogger.com z pewnością wiedzą co mam na myśli).
Jeśli ktoś ma rozwiązanie tego tematu chętnie dowiem się jak zaradzić mojemu problemowi.

Niestety, na razie zdjęć nie będzie... A szkoda, bo miałam w zamiarze "zaprezentować" naleśniki ze szpinakiem, które ostatnio dość często bywają na moim stole :).Zaraz zabieram się do smażenia :D.
A co u Was dziś na obiad? :)

Życzenia zdrowia i spełnienia marzeń dla wszystkich Andrzejów.
Tym, którzy wybierają się na zabawę andrzejkową pomyślnych wróżb ;) i udanej zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz