niedziela, 10 lutego 2013

RECENZJA: Krem Perfecta AgeControl na noc 35+ i Kuracja pielęgnacyjna w ampułkach Rival de Loop Hydro

Witajcie,

Korzystając z dziennego światła, zrobiłam kilka zdjęć.
Mimo, że jest pochmurno, światło dzienne i tak jest lepsze od elektrycznego. 

Dziś zaprezentuję Wam moją opinię na temat kremu na noc Perfecta Age Control 35+ oraz Kurację pielęgnacyjną w ampułkach Rival de Loop Hydro. 




Krem przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry. 
Oto informacje od producenta oraz skład:






Jest to kolejne opakowanie tego kremu jakie zużyłam i na pewno wrócę do niego ponownie.
Nie zauważyłam zbytnio właściwości przeciwzmarszczkowych tego kremu. Nie mam głębokich zmarszczek ale te które są  na pewno nie uległy zmniejszeniu. 
Krem ma bardzo przyjemne właściwości nawilżające. Nie jest to co prawda krem o gęstej, treściwej konsystencji jednak stosowany regularnie dobrze się sprawdza. 
Mam wrażenie, że łagodzi lekkie stany zapalne (a na pewno nie powoduje ich zaognienia).
Krem nie powoduje zapychania porów. Bardzo szybko się wchłania.
Ma bardzo delikatny zapach, który chwilę po nałożeniu jest dla mnie niewyczuwalny. 

Lubię stosować ten krem przez cały rok. W okresie letnim nie mam wrażenia, że jest za ciężki, zimą natomiast gdy mam bardzo wysuszoną skórę stosuję go w połączeniu z Kuracją pielęgnacyjną w ampułkach Rival de Loop Hydro.




Bardzo lubię używać tych dwu produktów razem. Po takiej kuracji 7 dniowej moja skóra jest fajnie nawilżona i w lepszej kondycji. Oczywiście gdy czuję zbyt mocne wysuszenie staram się bardzo regularnie (2x w tygodniu) stosować maseczki nawilżające.
Ampułki mają konsystencję olejku i jeśli ktoś nie lubi oleistych cieczy na skórze to może nie być to zbyt przyjemy zabieg. Jednak po wsmarowaniu dość szybko się wchłania. Po zaaplikowaniu ampułki odczekuję jakieś 15 do 30 minut, następnie nakładam Krem. Tak oto moja twarz jest przygotowana do snu ;)

Ciekawa jestem czy Wy macie jakieś ulubione sposoby dbania o skórę twarzy przed snem?
Zapraszam do komentowania i życzę spokojnego i udanego tygodnia.
Soalina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz