niedziela, 19 stycznia 2014

Jak postanowiłam tak realizuję

Witajcie,

Jak mija (minął) Wam weekend?
Mnie bardzo przyjemnie ale dość pracowicie.


Już od dłuższego czasu planowałam przejrzeć gazety. Miałam zamiar wyciąć interesujące mnie artykuły a gazety wyrzucić.
Zaczęłam od czasopism (kolejne w kolejce do przejrzenia są ubrania) bo zajmują sporo miejsca ale wyrzucić szkoda bo jest w nich sporo ciekawych artykułów i sporo inspiracji między innymi na kolejne posty.
O to efekt mojej pracy


To dopiero niewielka część przejrzanych czasopism. Będę starała się uporządkować wszystko jak najszybciej a nowe gazety czytać i wyrzucać (oczywiście po wcześniejszym wycięciu interesujących mnie artykułów) na bierząco.
Była to bardzo miła praca, weekend szybko minął. Znalazłam sporo inspiracji  min. kulinarnych, pomysły na dekoracje do domu oraz przedmioty użytkowe, kilka ciekawych artykułów o kosmetykach oraz sporą ilość artykułów, które nastroiły mnie bardzo pozytywnie do dalszej pracy oraz dały dużo pozytywnej energii, której mam nadzieję starczy na cały nadchodzący tydzień. Znalazłam kilka recenzji zachęcających do  sięgnięcia po ciekawe (mam nadzieję) książki.
Ponieważ kobieta w swoim świecie...- to nie tylko kosmetyki w nadchodzącym roku będę starała częściej zaprosić Was do mojej kuchni ale również chciałabym podzielić się z Wami książkami oraz filmami, które przeczytam i zobaczę. Mam również kilka innych pomysłów ale wszystko w swoim czasie.
Tym czasem zmykam zrobić sobie wieczorne SPA- muszę nabrać sporo sił przed nadchodzącym bardzo pracowitym tygodniem.
Życzę Wam wszystkim dobrego tygodnia i wiele pozytywnej energii,
Pozdrawiam  Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz