wtorek, 21 stycznia 2014

NIE nudnemu śniadaniu do pracy!

Witajcie,

Nie wiem czy Wy również tak macie ale mnie znudziły się już zwykłe kanapki na śniadanie do pracy.
Od jakiegoś czasu szukam ciekawych przepisów na potrawy, które mogłabym zabrać ze sobą.
Oczywiście w lecie, wiosną a nawet jesienią jest dużo łatwiej coś przygotować.

Ostatnio z pomocą przyszedł mi dodatek do Gazety Wyborczej "Palce lizać".


Znalazłam tam przepis, który stał się fajną alternatywą do zwykłej kanapki.


Składniki:
  • kubeczek Almette z kolorowym pieprzem
  • 4 plastry wędzonego łososia
  • ogórek
  • 2 łyżki posiekanego koperku
  • garść rukoli
  • 1 łyżka oliwy
  • sól i pieprz
  • tortille

Złagodziłam nieco wersję dla siebie zamiast serka z pieprzem wybrałam serek śmietankowy, rukolę zastąpiłam sałatą lodową, nie dodawałam oliwy. Upsss... ogórka zapomniałam kupić (ale bez ogórka też mi smakuje).




 Do serka daję trochę pieprzu i koperek (soli nie daję bo często łosoś bywa lekko słony- dla mnie wystarczy.
Z braku świeżego koperku dodałam koperek suszony 






Tak, tak.. wiem muszę popracować nad zwijaniem roladek :)

Śniadanko gotowe :)

Jeden serek wystarcza na cztery tortille. Ponieważ takie śniadanko bierze sobie do pracy również mój mąż więc samo zielone to zbyt mało - muszę włożyć nieco więcej ryby,zwykle kupuję 200g / 4 sztuki.
Tortille przygotowuję wieczorem i przechowuję w lodówce. 
Niby nic odkrywczego ale zawsze to jakaś odmiana. Warto spróbować, smacznego :) 
Spokojnej środy, pozdrawiam Renata

Niestety zdjęcia robiłam przy sztucznym świetle - więc jakość nie jest taka jakbym chciała

1 komentarz:

  1. Wiem co czujesz :) a to co pokazałaś, można jeszcze w innej formie przygotować :) można zawinąć w rulonik o średnicy sushi i potem jak sushi pokroić :) otrzymuje się krążki z wybranym wkładem, takie na raz do buzi :) Uwielbiam!


    P.S. A jaką masz wymówkę {grunt}, którego nie możesz się pozbyć? :) podzielisz się? :)

    OdpowiedzUsuń