niedziela, 5 stycznia 2014

Próba siły woli w Nowym Roku :)

Witajcie,

Jak wiele osób z okazji Nowe Roku poczyniłam pewne postanowienia.

Jedno z moich postanowień noworocznych ma finalnie doprowadzić do zmniejszenia liczby posiadanych kosmetyków  (stan idealny: jeden w użyciu+ max jeden w zapasie). Mam nadzieję, że osiągnę dzięki temu jeszcze jedną korzyść - więcej pieniędzy w portfelu.
 W tym roku stawiam na jakość i po zużyciu zapasów być może sięgnę po kosmetyki droższe (oczywiście tylko w przypadku jeśli uznam, że warto je wypróbować).

Dziś pierwsza w tym roku próba siły woli: odwiedziłam drogerię Hebe - w planach miałam zamiar zakupić krem pod oczy na dzień (najlepiej roll-on), z efektem chłodzącym, zmniejszającym opuchnięcia oraz najlepiej zmniejszającym zasinienia. Pani oczywiście kusiła, proponowała ale byłam nieugięta :) Wyszłam ze sklepu tylko z tym produktem po który się wybrałam !

Mój wybór padł na Eveline Cosmetics Liftingujący roll-on pod oczy z efektem chłodzenia.

Żeódło: http://eveline.pl/

Krem kosztował ok 13 zł. Pojemność 15 ml.
Jeśli miałyście okazję używać tego produktu to chętnie dowiem się jak się sprawdził.

Moje postanowienie noworoczne nie obejmuję oczywiście książek bo tego nigdy dość. Książki kulinarne w ostatnim czasie bardzo mnie przyciągają. Ponieważ mam słabość do słodkości nie mogłam przejść obojętnie.




Sami powiedzcie czy na sam widok zdjęć nie macie ochoty spróbować ?

Mam w tym roku w planie wypróbować kilka (może kilkanaście) przepisów i oczywiście chętnie zaproszę Was do podglądania przygotowań i zaprezentuję efekt końcowy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz