wtorek, 4 lutego 2014

BIOLIQ - Intensywne serum rewitalizujące- aktualne odczucia

Witajcie,

Przedstawię Wam dziś moją opinię na temat Intensywnego serum rewitalizującego BIOLIQ.
Wspominałam już o tym produkcie przy okazji ulubieńców października 2013 .
Ponieważ teraz już zużyłam prawie całe opakowanie (zostało mi jeszcze może na dwie aplikacje) postanowiłam przedstawić Wam swoją opinię na temat tego produktu.



Nie będę się rozpisywać na temat tego co producent obiecuje.
W skrócie napiszę tylko, że producent zapewnia, że produkt :                 

    
  • POPRAWIA JĘDRNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ SKÓRY
  • AKTYWNIE NAWILŻA I ODŻYWIA
  • DODAJE CERZE BLASKU
  • WYRÓWNUJE KOLORY
  • WYGŁADZA ZMARSZCZKI
Zainteresowanych obietnicami odsyłam na stronę firmy BIOLIQ. Uważam, że strona jest zrobiona bardzo przejrzyście i czytelnie.
Czas na konkrety:
Pojemność 30 ml., cena: ok 16 złotych(apteki internetowe), dostępność: apteki 
Produkt jest umieszczony w szklanej buteleczce, aplikować można go za pomocą pipety. Dodatkowo zapakowany jest w kartonik. W moim odczuciu bardzo schludnie i higieniczni.




Jak wspomniałam w październikowym poście używam tego serum od 07 września 2013. Początkowo dwie krople z czasem 4 dziennie, wieczorem, po chwili nakładam krem na noc.
Jak widzicie  produktu wystarczyło mi na ok 4 miesiące.
Początkowo nie zauważyłam niczego prócz większego nawilżenia. We wrześniu  nie używałam serum codziennie ponieważ jak wszyscy pamiętamy bywały we wrześniu dni wręcz gorące i wówczas używam bardzo lekkich kremów nawilżających -  również na noc. 
Po okresie upałów zaczęłam stosować serum bardzo regularnie, codziennie. O to co sądzę:

Plusy:
+ łatwo się wchłania
+ nie zapycha
+ daje efekt nawilżenia (dla mnie odczuwalny)
+ zapach (bardzo delikatny)
+ higieniczny sposób aplikacji
+ poprawia jędrność i elastyczność (widoczny efekt zauważyłam gdzieś w połowie opakowania)
+ estetyczne opakowanie
+ przystępna cena

Minusy:
- gdy tak jak w moim przypadku produktu zostało już niewiele  trudno jest go wydostać z opakowania za pomocą pipety 
- "wyślizgowa" butelka (kilkakrotnie już prawie ją upuściłam na kafelki - tylko refleks mnie uratował)

W kilku słowach - mnie bardzo przypadł do gustu ten produkt. Na pewno do niego wrócę, co prawda kuszą mnie inne produkty więc może sięgnę sobie po coś nowego ale to serum będę mieć zawsze w pamięci. 
Przed napisaniem tej recenzji przeczytałam sobie inne opinie na temat tego produktu i muszę przyznać, że opinie są bardzo skrajne. Osoby podatne na zapychanie przestrzegam, ponieważ wiem,  często zwracano uwagę że produkt może tak działać. Moim zdaniem nie bez znaczenia jest tu wiek osoby używającej. Ja raczej polecałabym ten produkt osobom powyżej 30 roku życia. 
Może Wy macie jakieś fajne serum po które warto sięgnąć? Proszę pisać w komentarzach.


Jutro nielubiana przeze mnie środa, pozdrawiam Soalina


2 komentarze:

  1. Przyda mi sie:) Pozdrawiam i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również będziesz zadowolona :) Pozdrawiam

      Usuń