piątek, 7 lutego 2014

"Emocjonalne wystąpienie Owsiaka: rezygnuję ze wszystkiego"

Witajcie pnownie,

Nie mam w zwyczaju umiszczać dwóch wpisów w jednym dniu ale informacja jaką przeczytałam wzbudziła we mnie wiele emocji.
Onet wiadomości opublikowały informację o rezygnacji Jerzego Owsiaka ze wszelkich funkcji w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy.
Cała nagonka z jaką mamy do czynienia po tegorocznym Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest dla mnie czymś zaskakującym i przykrym. Dziś można powiedzieć i napisać wszystko - takie prawo daje nam Wolność. Jednak mam wrażenie, że część ludzi dla popularności i sławy jest w stanie napisać i powiedzieć cokolwiek, nawet jeśli jego słowa są niesprawiedliwe i mogą zranić wiele osób.
Nie rozumiem. Skąd w nas tyle zawiści? Dlaczego nie wierzymy już, że ktoś może chcieć komuś pomagać?
Jest mi ogaromnie przykro, że tak łatwo można opluwać ludzi i wystarczy do tego jedynie lekkość w budowaniu zdań.

Tym przykrym akcentem, żegnam się z Wami, Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz