środa, 12 lutego 2014

Przeziębienie

Witam,

Myślałam, że tym razem mnie ominie, ale niestety przeziębienie mnie dopadło.
Dwa dni gorączki, katar, ból gardła- coś okropnego.
Ponieważ w przyszłym tygodniu zaplanowałam urlop więc o L-4 mogę zapomnieć. Albo chorobowe albo wyjazd.
Zaplanowałam wypad do Warszawy. Bardzo się cieszę na ten wyjaz i nie pozwolę aby choroba pokrzyżowała mi plany. I tak rano praca popołudniami łóżko, aspiryna, syropy i cały zestaw innych specyfików.
Mam nadzieję, że Wy trzymacie się zdrowo.
Zastanawiam się nad kolejnymi postami ale przyznam, że gorączką ciężko się myśli..

Zadrowia, Soallina

5 komentarzy:

  1. Ja już swoje odchorowałam w tym roku :) na razie się trzymam :) mam nadzieję, że Ty zdążyłaś wyzdrowieć i wyjazd się udał! Hm?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, wyjazd się udał, niestety dopadł mnie jakiś zmutowany wirus i już prawie miesiąc z nim walczę (widać światełko w tunelu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko trzeba z umiarem ;) czy to obcasy czy to dekolty dodające kobiecości ;D cieszę się, że u Ciebie już zdrowotne światełko w tunelu :)

      Usuń
  3. super tutaj u Ciebie !

    życzę powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapraszam częściej :), niebawem nowe posty mam nadzieję, że interesujące :)

      Usuń