niedziela, 23 marca 2014

Niedziela - to lubię !!

Witam,

U mnie dziś niedzielnie, spokojnie tak po domowemu. Pogoda niestety się zmieniła i dziś już chłodniej i pochmurnie. Urok wczorajszego dnia gdzieś sobie poszedł. Nie powinnam się dziwić przecież to normalne wczesną wiosną :)

U mnie jeśli w niedziele nie ma na obiad rosołu to jakby niedziela była niekompletna.
A jeśli rosół to konieczne z domowym makaronem :)

Tu miało być zdjęcie, które kiedyś zrobiłam, ale niestety... gdzieś się zapodziało, nawet obawiam się, że w szale porządkowym skasowałam.

Pomyślałam jednak, że czas na Facebooka dla mojego bloga.
Zapraszam do polubienia . Zapraszam również na google +.

Wybaczcie jeszcze niedopracowane różne elementy, brak miniatur itp. z czasem na pewno wszystko się pojawi.
 Tymczasem życzę przyjemnego poniedziałku i do kolejnego posta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz