środa, 2 kwietnia 2014

Powrót do przeszłości

Witajcie,

Dziś chcę Was zaprosić na wycieczkę do przeszłości.
Pamiętacie swoje ulubione książeczki z dziciństwa?
Pamiętacie co czytali Wam rodzice ?

Dziś Międzynarodowy Dzień Książeczki dla Dzieci, jednocześnie rocznica urodzin  Hansa Christiana Andersena
To fajna okazja żeby przypomnieć sobie swoje książeczki te ulubione. Moja ulubiona już bardzo "zmęczona" i nawet nie pamiętam oryginalnego tytułu a okładka się nie zachowała.







 Będąc już starsza pokochałam Opowieść wigilijną i co roku czytam sobie w Święta Bożego Narodzenia.

A Wy macie swoje ulubione książeczki? Może czytacie je swoim dzieciom ?
Zapraszam do wspominania :)

Miłego czwartku, Renata 

1 komentarz:

  1. Ja pamiętam, że moja Mama czytała mi czasem lektury :) kiedy miałam ogromną potrzebę rysowania.. pamiętam Robinsona Cruzoe :)
    Dzieci nie mam, ale gdybym miała, pewnie czytałabym im mojego kochanego Harrego Pottera. W odpowiednim wieku oczywiście :)


    P.S. ;) popyt na poradnik w czasie PMSu rośnie :) przemyślę sprawę! :) Ja też mam ogromną potrzebę snu w te dni...

    OdpowiedzUsuń