niedziela, 13 kwietnia 2014

TAG: 10 rzeczy, które powodują, że czuję się szczęśliwa

Witajcie,

Na YT spotkałam się z takim tagiem i pomyślałam, że nie często uświadamiamy sobie co powoduje, że czujemy się szczęśliwi. A może  od czasu do czasu warto sobie to uświadomić.

Mnie jest potrzebne takie małe przypomnienie. Ostatnio pewne sprawy nie idą po mojej myśli. Rozczarowałam się decyzjami podjętymi przez bliską mi osobę i to popsuło nieco mój humor. Muszę jednak się przyznać, że nie było łatwo zebrać myśli i ubrać w słowa tak w 10 punktów.


1. Czas spędzony z mężem - dobrze się w swoim towarzystwie i w zasadzie wystarczy sama obecność. (niech sobie ktoś nie myśli, że tak różowo jest zawsze - dziś jednak piszę tylko o szczęściu :)

2. Czas spędzony z przyjaciółmi i znajomymi.

3. Możliwość karmienia innych - tak bardzo lubię gotować i przygotowanie potraw, ciast sprawia mi ogromną przyjemność a jeszcze większe, gdy moi goście są zadowoleni i podane potrawy im smakują. Ogromną uwagę przywiązuję do tego aby pamiętać kto czego nie lubi i czego nie może jeść - aby wszyscy byli zadowoleni.

4. Lubie jeść - to co sama ugotuję ale również bardzo lubię próbować nowych smaków. Oczywiście są smaki dobre na każdy frasunek: czekolada i lody.

5.  Pierwsze wiosenne słońce i ciepełko, pierwsze pączki na drzewach i takie przyjemne wiosenne powietrze.

6. Kawa - aromatyczna, gorąca, duża - wypita w spokoju. Taka chwila zatrzymania najlepiej w ładnym wnętrzu lub na świeżym powietrzu. W dobrym towarzystwie przy fajnej rozmowie lub samotnie z fajnym czasopismem.

7. Możliwość spokojnego spędzenia czasu - dni, kiedy nigdzie nie muszę się spieszyć, mogę spokojnie zaplanować dzień i powoli, bez pośpiechu, dokładnie realizować zaplanowane czynności. Na koniec takiego dnia mam poczucie dobrze wykorzystanego czasu.

8. Czytanie książek - od kilku lat przestałam czytać książki, które mi się nie podobają. Jeśli w trakcie czytania irytuję się, i złoszczę lub poprostu nudzę - odkładam takie książki nawet jeżeli są to klasyki literatury. Już dawno doszłam do wniosku, że szkoda czasu na czytanie czegoś co nie sprawia mi przyjemność. Zawsze lepiej ten czas poświęcić na lekturę, która jest dla mnie ciekawa i powoduje, że jestem szczęśliwa :)

9. Oglądania filmów - najlepiej w kinie - oczywiście aby osiągnąć pełnię szczęścia zostać spełnionych kilka warunków.

10.  Iberyjskie klimaty :) - rytmy muzyki, taniec, kultura, historia, język...- tu mogłabym tak dość długo wymieniać.

Pisząc zauważyłam, że się uśmiecham :)
A jak jest u Was? Zachęcam wszystkich, którzy mają ochotę do napisania swoich 10 rzeczy, które powodują, że jesteście szczęśliwi - nawet jeśli nie podzielicie się tym ze mną to może tak dla siebie, żeby stwierdzić, że wcale tak wiele do odczuwania szczęścia nie trzeba.
Życzę Wam miłego tygodnia i zapraszam do komentowania :) Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz