poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Z wirtualną wizytą - "Subiektywny przewodnik po małych przyjemnościach"

Witajcie,

Dziś chcę Wam przedstawić niesamowite książki, niesamowitych autorów.


Seria  Subiektywny Przewodnik po Małych Przyjemnościach - to niepowtarzalne książki autorstwa Moniki Kantor i Sebastiana Załęckiego.
Na pewno wiele z Was miało okazję usłyszeć o tych książkach oraz odwiedzić blogi prowadzone przez autorów: Mimi oraz Zorkiego.

Dla mnie to niesamowici ludzie, którzy prowadzą życie, za jakim chyba po trochu tęsknię a na jakie chyba brak mi odwagi. Nie mam przyjemności znać autorów osobiście jedynie z blogów oraz kart książek, które postanowili wydać.
Część miejsc, które przybliżają są bliskie również mnie - Kraków, Wybrzeże. Przez 6 Brulionów przeprowadzili czytelników przez miejsca, które sami lubią i chętnie odwiedzają.
W każdej z książek jest rozdział poświęcony jedzeniu. Kilka przepisów na proste potrawy, chleb.

Brulion 6 chyba najbardziej przypadł mi do gustu. Jakoś tak uderzył w moje tony.


Opowieść o żeliwnych naczyniach


Zima nad Bałtykiem



i wiele innych historii o Niedzielnej Audycji w Trójce, o Moim Krakowie w którym mam jeszcze tak sporo do odkrycia i mnóstwem cudownych zdjęć.

Nawet nie przypuszczałam, że obcy ludzie potrafią tak mocno wpisać się w moje tęsknoty i zobrazować to czego sama nie umiem powiedzieć. Wskazać mi miejsca obok których przechodziłam a nie widziałam.
W ten weekend pogoda u mnie sprzyjała lekturze. Przeczytałam więc wybrane fragmenty z części 6 i kilka z wcześniejszych części. Ogromnie się cieszę, że udało mi się trafić na bloga Mimi i mogę wracać do ulubionych zdjęć i ulubionych fragmentów książki. Już cieszę się na kolejny Brulion w przygotowaniu.

Lektura dała mi powód do tego aby się zatrzymać i zastanowić nad tym co dla mnie jest ważne. Czasem potrzebuję takich impulsów, dzięki nim w natłoku otaczających mnie informacji i mało istotnych spraw (które czasem urastają do rangi na jaką nie zasługuj) nabieram dystansu i spokoju.

Życzę Wam spokojnego tygodnia, Slow Life, Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz