środa, 14 maja 2014

Biedronkowe drobne zakupy/ Urządzenie do pielęgnacji twarzy, Korektor kryjąco-rozświetlający

Witajcie,

Nie często umieszczam wpisy zakupowe,  jednak pomyślałam, że może ktoś też skusi się na te drobiazgi.
URZĄDZENIE DO PIELĘGNACJI TWARZY




Urządzenie jest zapakowane w poręczne, estetyczne opakowanie


Wewnątrz znajdziecie : nasadkę masującą, szczoteczkę, nasadkę lateksową do delikatnego masażu
nasadkę z gąbką do równomiernego nakładania makijażu(?)


W zestawie 2 baterie paluszki



Widziałam gdzieś w necie porównanie tego urządzenia do Claisonic - co prawda nie miałam okazji wypróbować Clarsonic jednak estetyka wykonania, posiadanie stacji bazowej raczej nie pozwala mi na porównanie obu tych produktów. Biedronkowe urządzeni jest dość przyjemne w użytku i cena 20 zł kusi.

Kolejny produkt, który przyciągnął moją uwagę to
BB KOREKTOR KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY EVELINE COSMETICS





pojemność 7 ml, niestety nie było wyboru w kolorze dostępny był tylko Nude. Niska cena (której niestety nie pamiętam ale nie więcej niż 20 zł) sprawiła, że postanowiłam kupić sobie ten korektor, zwłasza, że ten, którego teraz używam jest już prawie na wykończeniu.







Na zdjęciu kolor wszedł lekko żółty. Jednak w rzeczywistości tak nie wygląda. Dość ładnie wtapia się z kolorem mojej skóry
Przeprowadziłam już test i pierwsze wrażenie jest całkiem fajne. W Biedronce były produkty firmy MARION do pielęgnacji włosów.  Zetknęłam się już z tą firmą i produkty, których używałam sprawdziły się doskonale.

Chętnie przeczytałabym Wasze opienie jeśli spotkałyście się z tymi produktami, jak sprawdziły się u Was
Pozdrawiam, Renata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz