niedziela, 6 lipca 2014

Migawki z leniwej niedzieli / Drobne zakupy w Biedronce

Witajcie,

Mam nadzieję, że spędziliście przyjemną Niedzielę.
Ja muszę przyznać, że było spokojnie, bez pośpiechu, przyjemnie... ale od początku :)



Ostatnio to nasze ulubione śniadanie, zwłaszcza gdy nie musimy się nigdzie spieszyć i możemy w spokoju wypić kawę.

Po śniadaniu wybrałam się do Biedronki na łowy, ponieważ na blogach wyczytałam wczoraj, że pojawiły się suche szampony z Batiste, przy okazji kupiłam jeszcze kilka innych rzeczy:)









Po krótkim spacerze i przyjemnych zakupach, czas pomyśleć o obiedzie.Tym bardziej, że Pan Mąż   idzie dziś do pracy na drugą zmianę.


Ostatnio często mam ochotę na brokuła oraz szpinak - najlepszym rozwiązaniem jest Zielony Sos
na który przepisem podzieliłam się z wami tutaj (jak to dawno temu było ;).
To smaczny, sycący i szybki obiad. Chociaż zwykle Niedziela to czas rosołu jednak dziś padło na makaron w innej odsłonie.



Po obiedzie czas na relaks przy książce i oczywiście deser :)



Niedziela to również fajny czas żeby obejrzeć filmiki na YouTube (na zdjęciu Panna Joanna - mówi o ulubionych kosmetykach polskich producentów).

Niestety po tym zdjęciu padła mi bateria i skończyły się niedzielne migawki. Potem była straszna burza, która odchodziła i przychodziła, okropnie padało, zrobiło się pochmurno i ponuro. Wyłączyłam więc wszystkie sprzęty elektroniczne i postanowiłam wykorzystać ten czas na zabiegi pielęgnacyjne w łazience (zawsze to mniej słychać grzmoty)
Na szczęście jeszcze przed burzą zrobiłam zdjęcia zakupów z Biedronki
Oczywiście pierwsze Suche szampony z Batiste


Cena: 10,99 / sztukę. Niestety w mojej Biedronce został już tylko klasyczny zapach. Można czasem kupić go taniej w Hebe niestety do najbliższego mam jakieś 10 km więc mnie się opłaca.


Kolejny zakup to 10 zakrętek do słoików. Uważam, że są śliczne. Pomyślałam, że będą znakomite do przetworów, które mam zamiar podarować moim bliskim znajomym na Boże Narodzenie.
Cena 2, 49 średnica 66 mm były również większe.


Przepiśnik - czyli zeszyt na porządkowanie swoich przepisów.





Ponieważ niebawem poważnie myślę o przejściu na dietę wybrałam dla siebie Przepiśnik FIT, gdzie znalazła się również baza podstawowych ćwiczeń oraz, kilka przepisów, na końcu miejsce na osobisty plan zmian.
Jeśli uda mi się kupić ładnie zafoliowane przepiśniki myślę, że również będą one świetnym prezentem Gwiazdkowym. Cena 19, 99


Moją uwagę zwrócił szal damski 100% jedwab. Skusiłam się i uważam że będzie doskonałym dodatkiem do strojów na chłodniejsze dni. Ja wybrałam Model nr 3. Ale mam ochotę jeszcze na Model nr 7.
Ja raczej określiłabym ten produkt jako chustę nie szal- ponieważ jest kwadratowa.


Szkoda, że "szale" nie były wyeksponowane. Trochę trudno przez opakowanie stwierdzić, czy całość mi odpowiada, ale zaryzykowałam i jestem zadowolona. Cena 17,99

I to już wszystkie moje zdobycze z Biedronki.
Gdy kończę pisać ten post jest już prawie 23 ponieważ po burzy co chwilę mam problem z dostępem do internetu. Mnie czeka jeszcze pomalowanie paznokci.


To jeden z moich ulubionych lakierów. Mam go już bardzo długo i nadal wygląda jak nowy. Nie jest gęsty, nie rozwarstwiła się - super. Ja mam odcień 444 a jako ozdobnik być może zastosuję Miss Selene nr 166 - bezbarwny lakier z czerwonym brokatem.

Życzę Wam spokojnego tygodnia, wszystkim odpoczywającym na wakacjach pięknej pogody
Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz