niedziela, 28 grudnia 2014

To był nasz czas - jaka szkoda, że Święta się skończyły.

Witajcie,

Ostatnio nie mam chyba pomysłów na wpisy na blogu chociaż muszę powiedzieć, że nadal sprawia mi to przyjemność. Spora ilość wolnego czasu spowodowała, że po przeczytaniu kilku blogów nabrałam ochoty do wprowadzenia kilku zmian. Mam nadzieję, że na plus. Lata lecą, zmieniam się ja, zmieniają się moje potrzeby, marzenia. Zmienia się również mój blog i pomysły na jego prowadzenie. Zastanawiałam się już nad nowym blogiem, ale nie wiem czy chcę zapomnieć to co było. Początki zawsze są trudne, ale one kształtują to co lepsze więc chyba będę powoli wprowadzać zmiany tutaj. Przecież zawsze będę i Kobietą 35+ 
i "w swoim świecie" - nawet mając 50, 60 lat .

Był wspólny czas przy choince...,


był czas na wspólne zabawy...,




był również czas dla siebie czyli filmy,

1. "Dziś jestem blondynką"


Może nie jest to film Świąteczny ale daje kopa. Mam czasem tendencję do użalania się nad sobą i swoim życiem i wtedy potrzeba mi kopa. Żeby uświadomić sobie, że mam tylko jedno życie i szkoda marnować je nad użalaniem się nad sobą bo może nie być jutra. 

2. był również czas na Hobbita i muzykę

Ed Sheeran- I See Firee Żródło: You Tube

oraz


Żródło: You Tube


Mam nadzieję, że Wasze Święta były takie jak chcieliście i jesteście zadowoleni. Ja zaraz biegnę do kina na trzecią część Hobbita - tak na zakończenie tego czasu relaksu.

Miłej i spokojnej niedzieli oraz dobrego nadchodzącego tygodnia,

Pozdrawiam
Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz