poniedziałek, 8 grudnia 2014

Wakacje w grudniu - Sopot 2014

Witajcie,

Na blogach panuje już atmosfera Świąt. Ja jeszcze jestem w innej rzeczywistości - odpoczywam :).
Pierwszy raz postanowiłam sprawdzić jak jest nad Bałtykiem w zimie. Muszę przyznać, że odczucie zimna jest większe niż się spodziewałam. Jest duża wilgotność, bywa wiatr, ale pojawia się również trochę słońca.
Szkoda, że nie ma śniegu. 
Jestem zauroczona Trójmiastem. Do teraz myślałam, że Gdańsk jest moim ulubionym miastem. Jednak zdecydowanie wolę Sopot. Zauroczył mnie i wiem, że jak tylko wrócę do siebie za kilka miesiecy zacznę tęsknić za tym miastem. 

Możliwość spaceru po Molo



 





I oczywiście nie może się obyć bez dużej kawy i relaksu przy gazecie. W pobliskim Empiku udało mi się kupić specjalny nr Burdy w którym opisano charakterystyczne stroje lat 50-tych. Są oryginalne ilustracje oraz wykroje. Coś fantastycznego dla osób interesujących się modą, historią mody oraz dla wszystkich Pań które wybierają się na Sylwestra w stylu lat 50-tych i nie mają pojęcia jaką kreację wybrać. 


Ja sobie jeszcze poodpoczwam zanim zabiorę się do pracy przed nadchodzącymi Świętami. 
Pozdrawiam Was Soalina 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz