poniedziałek, 26 stycznia 2015

Jak ten czas leci!! Kolejny tydzień stycznia za nami

Witajcie,

To niesamowite - jak ten czas mija. Już za kilka dni skończy się pierwszy miesiąc roku 2015. 
Zakończy się również pierwszy miesiąc mojego Projektu Szczęście. Muszę się Wam przyznać, że świadomość tego, że będę robić na blogu podsumowanie miesiąca bardzo mnie motywowało. Czasem gdy Kolega Leń chciał ze mną spędzać zbyt wiele czasu zastanawiałam się co napiszę w podsumowaniu i Kolega tracił rezon ;).

Jednak zanim przejdziemy do podsumowań mijającego miesiąca zapraszam Was na krótkie podsumowanie weekendu.
Dziś rano Zima mnie zaskoczyła. Myślałam, że już się z nami przegnała i oczekiwałam za kilka dni Wiosny a tu proszę. Popołudniowy spacer był bardzo miły. Niestety bardzo szybko robi się ciemno.






Jednak weekend upłynął mi nie tylko na spacerach : był również czas na spotkanie ze znajomymi, oraz na upieczenie pysznego ciasta.


To ostatni kawałek, który udało mi się przechwycić przed zjedzeniem. Te ładniejsze zostały już zjedzone. 
To oczywiście W-z przepis pochodzi ze strony Kwestia smaku. Przepis jest znakomity. Ciasto nie jest mdłe mimo dużej ilości śmietany. Polewa jest miękka, ciasto puszyste, lekkie i uważam, że szybkie do zrobienia. Serdecznie polecam. Robiłam ciasto wg tego przepisu już kilkakrotnie i zawsze się udaje. 

W czasie weekendu znalazłam również czas na książkę. Wpadła mi w ręce bardzo ciekawa pozycja
Cherles Duhigg, Siła nawyku.


Bardzo żałuję, że nie mam więcej czasu na czytanie. Gdy skończę czytać na pewno przedstawię Wam moją subiektywną opinię. 

Będzie mi bardzo miło jeśli napiszecie jak Wam minął weekend. Może również trafiłyście na ciekawą książkę lub film?

Życzę Wam pogodnego tygodnia, pozdrawiam Renata 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz