niedziela, 18 stycznia 2015

Minął tydzień - trzeci tydzień stycznia :)

Witajcie,

Zastanawiałam się czy dziś robić wpis. W ubiegłym tygodniu nie robiłam wpisów ponieważ nic mnie nie zachwyciło. Oba tygodnie minęły bardzo szybko i mimo tego, że po świętach powinnam czuć się wypoczęta i pełna werwy do działania cała energia gdzieś ze mnie uleciała i po pracy już nie miałam siły na nic. Wczoraj jednak postanowiłam sobie narzuć ostry rygor ponieważ nie chcę mieć poczucia zmarnowanego miesiąca. 
Cele na dziś zrealizowałam (żeby nie było: przewidziany był również wypoczynek)

Wracając jednak do idei tego cyklu postów chcę Wam przedstawić blog, który wywarł na mnie duże wrażenie. Bardzo podoba mi się jego estetyka. Wg mnie jest przejrzysty, czytelny - ładny. Również posty są przemyślane i napisane z wielką starannością. Muszę się przyznać, że stał się ona dla mnie wielką inspiracją 
i wzorem do naśladowania. 

Blog: Simplicite autorka: Katarzyna Kędzierska tematyka: blog lifestylowy.  

Może Was coś zachwyciło w ostatnim czasie? Książka, film, ciekawe miejsce w sieci - chętnie poznam coś nowego. Zachęcam do komentarzy. 

Życzę Wam spokojnego nadchodzącego tygodnia.
Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz