niedziela, 1 lutego 2015

LUTY 2015- Kolejny miesiąc Mojego Projektu Szczęście

Witajcie,

Dziś podzielę się z Wami moim planem na Luty.
Jak już wspomniałam we wczorajszym poście postanowiłam cały jeden miesiąc poświęcić na zadbanie o zdrowie.
I nie mam tu na myśli jedynie wizyt lekarskich, ale również zmianę sposobu odżywiania (wypracowanie nowych nawyków żywieniowych, większą dbałość o to kiedy jem, co jem) ale również chciałabym aby jakaś forma ruchu była stałym elementem w moim życiu.
Nie bez powodu zdecydowałam się na to aby poświęcić cały miesiąc na szeroko pojęte zdrowie. Ubiegłoroczne kłopoty zdrowotne dały mi sporo do myślenia i zapaliły czerwone światełko, że czas coś zmienić zanim będzie za późno. (Pewne zmiany już wprowadziłam ale nie trzymam się ich tak rygorystycznie jakbym chciała)


Tyle tytułem wstępu, teraz czas aby przedstawić plan na LUTY 2015


ZADBAJ O SWOJE CIAŁO




  • TRZYMAJ DIETĘ


  1. Jeść pięć posiłków dziennie
  2. Jeść więcej owoców i warzyw
  3. Zmniejszyć kaloryczność posiłków
  4. Zrezygnować ze słodyczy
  5. Pić więcej wody


  • ZRÓB BADANIA

Tego punktu nie muszę zbyt rozwijać. Zaplanowałam tzw. roczny przegląd. Okulista z wiadomych względów jest już zaplanowany na marzec. Oczywiście nie może zabraknąć wizyty u ginekologa i plofilaktycznej cytologii oraz USG piersi. Być może poproszę również lekarza rodzinnego o skierowanie na prześwietlenie płuc bo takiego badania nie robiłam już chyba z 10 lat.
Podstawowe badania krwi robiłam niedawno więc pozostawię sobie tę przyjemność na zakończenie
miesiąca.


  • WIĘCEJ SIĘ RUSZAJ


Chciałabym aby ruch stał się stałym elementem mojego tygodnia. Jeszcze nie wiem jaka to będzie
forma ruchu. Rozejrzę się po najbliższej okolicy co jest fajnego. Mam na oku pewną siłownię
będę chciała zorientować się co mają do zaproponowania.


  • PAMIĘTAJ O REGULARNEJ PIELĘGNACJI

W swoich planach nie zapomniałam również o urodzie. Pod regularną pielęgnacją mam na myśli min. peeling i maseczkę dwa razy w tygodniu, rgularne używanie peelingów do ciała oraz balsamu. Jeśli uda mi się wygospodarować czas chciałabym wybrać się do kosmetyczki i skorzystać z jakiegoś fajnego zabiegu odpowiedniego dla mojej cery oraz wieku.

Myślę, że luty jest dobrym terminem aby zrobić ze sobą porządek przed nadejściem wiosny. Mam zamiar zdrowsza i w lepszej kondycji planować kolejne dość wymagające wyzwania na kolejne miesiące.

Jeśli ktoś ma ochotę zapraszam do wprowadzania zmian razem ze mną oraz do obserwowania mnie na FB gdzie na bieżąco będę umieszczać ciekawostki, które na pewno pomogą mi w realizacji moich celów. Myślę, że nie zabraknie również propozycji na posiłki.

Życzę miłego nadchodzącego tygodnia oraz udanego miesiąca. Renata














6 komentarzy:

  1. Osobiście wzięłam się za ryło co by na wiosnę rozświetliło się świeżością:) Powodzenia w odchudzaniu, ja pozostanę przy moim xxl;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, że wpadłaś - im więcej słów otuchy tym większa motywacja. Zapraszam częściej zwłaszcza na recenzję przeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm często sobie to obiecuje i na tym kończę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas, że dotrzymasz danej sobie obietnicy :) Trzymam kciuki i zachęcam zacząć od gruntownych badań. Chociaż muszę przyznać, że nie jest łatwo ale zawsze warto spróbować.

      Usuń
  4. Też robię sobie w tym roku podobny projekt, zainspirowany właśnie książką Gretchen :)
    Powodzenia w realizacji! Mam nadzieję, że udało Ci się w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w zasadzie jestem zadowolona z tego co udało mi się zrealizować w lutym. Jest jednak pewien projekt, który ciągnie się za mną i przez niego nie mam czasu na podsumowanie. Uważam, że to fajny projekt :) Życzę Ci powodzienia i zapraszam ponownie :)

      Usuń