środa, 12 października 2016

Czas na zakończenie

Witam,

Jeśli jeszcze ktoś tu zagląda to witam serdecznie.
Dziś jednak przychodzę aby poinformować, że zdecydowałam zakończyć działalność tego bloga.
Od jakiegoś czasu nosiłam się z tym zamiarem (i dlatego nie było nowych publikacji).
To miejsce nie jest takie jakie chciałabym aby było. Gdy zaczynałam swoją przygodę z blogowaniem sama nie wiedziałam czego chcę i poddałam się chwili. Z czasem gdy coraz częściej czytałam blogi, które do mnie przemawiały zrozumiałam, że nie ma sensu tworzyć tego miejsca w obecnym kształcie.
Teraz jestem na etapie kiedy zastanawiam się nad stworzeniem nowego miejsca w sieci. Tym razem inaczej podchodzę do tematu - zbieram materiały, tworzę plany. Sama idea swojego miejsca w sieci bardzo mi się podoba. Możliwość umieszczania zdjęć, dzielenie się przepisami, branie udziału w wyzwaniach, przekazywanie zdobytej wiedzy, bycie częścią wirtualnej społeczności- to jest coś co sprawia, że nadal chcę zagarnąć okruszek internetów dla siebie.

Dziękuję Wszystkim, których miałam przyjemność gościć na tym blogu i zapraszam (prawdopodobnie w przyszłym roku) do nowego miejsca w sieci.
(Gdy już będę mogła Was zaprosić do nowego miejsca link umieszczę pod tym wpisem).

Do ponownego spotkania
Pozdrawiam, Renata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz